TRT1’in dizilerinden Şubat dizisinde dün yayınlanan bölümünde müthiş bir hikaye anlatıldı.Birçok izleyenin şaşıp kaldığı hikayede neler anlatılıyor neler? Adolf Hitler ve Novak’ın kam ağacının özünü bulup hala yaşadığını anlatan hikaye 1453 teki fetihede ulaşıyor.

İşte Hikaye:

13 YORUMLAR

  1. Arkadaşlar bu hikaye doğrudur.Adolf Hitler ölmemiştir.Aytunç Altındal’a ait olan Bilinmeyen Hitler kitabının
    ekler kısmında 229 sayfada “Hitler’in dublorü Gustav Wehler’in cesedi.Sovyetler Birliği bu cesedi Hitler’e ait olduğu inancındaydı.Sovyet Askeri yetkilileri yaptıkları hatayı çok sonra fark ettiler” Sovyet Birliği Fark Etti
    ama Hitler Ortada Yoktu.Ölen sadece dublorüdü.

    • @GizemliAdam Bir çok rivayetlerde de bu şekilde söylenir. Bende öyle düşünüyorum ancak hitler kaybetmeyi asla göze almayacak bir kişiydi. Yenilgiyi kaldıramamış olması ihtimalinide unutmamak lazım.

  2. Kardeş eyer döğru söylüyorsa yani şubat dizisi ölümsüzlük var ve İsaac Christin Novak yaşıyor Adolf Hitler de  Samim Akça şöyle söylüyor: Altahra diye bi yer duydumu hiç?peki Bağdat diye bi yer? bu yeri çok önemli dikkat edin Altahra Bağdat yakınında küçük bir kasaba. burdan malum oluyor Bağdat İrakda ve hepimiz amerikanın neden iraka girdiğini azda olsak biliyoruz terör ve Saddam Hüseyin düzenini yıkmak için ama  her bişeyin biz bilmediğimiz başka bir yönüde vardır şimdi bu dizi doğru söylüyorsa amerika bağdata terör  ve  saddam düzenini yıkmaya gelmemiş sadece tüm dünyanın öyle görmesini isdemiş kos koca amerika 1 atom atar ortalıkda ne saddam kalır ne savaş kalır nede terör değilmi  evet amerikanın asıl amacı kam ağacları yani ölümsüzlük

  3. Her canlı, ölümü tadacaktır. Biz bir imtihan olarak sizi şer ile de hayır ile de deniyoruz. Sonunda bize döndürüleceksiniz.

                                                                                  Enbiya(35)

  4. atom bombası atmak öyle basit mi nicat alparslan..dünyasavaşı çıkar atom bombası atıldığında dünyanın herhangi bir yerinde…yani amerikanın atom bombası atmaması çok mantıklı..ama bu hikaye çekici geldi çoğumuza ve araştırıyoruz..çekici gelmesinin sebebi de ölümü kabullenmek istemeyişimiz..ve en küçük bir ihtimal dahi olsa değerlendirmek istiyoruz,akıllı olduğumuzu düşünüyoruz..şimdiye kadar kimsenin bulamadığını düşündüğümüz ölümsüzlük iksirini belki biz buluruz diye düşünüyoruz ama şu bir gerçekki o iksir yaa da ağaç ya da herneyse,onu bulduğumuz anda soluğu anında adolf hitler in yanında almamız gerekiyor:)çünkü bizim ve muhtemelen kıyametin başlangıçı demektir bu..ve şu varki adolf hitler yanlız başına yaşamıyordur ve şimdiye kadar kendine nasıl bir ordu kurduğunu tahmin dahi edemeyiz…dünyayı yok ederiz ve dinazorlar gibi hepimiz yok oluruz…ama ben bu kam ağacını araştırmaya devam edicem:)

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here